למה אתם חייבים שירותי מיקור חוץ

למה אתם חייבים שירותי מיקור חוץ

  מיקור חוץ הוא תהליך שבו חברה מעבירה פונקציה מסוימת שלה לניהולו של ספק חיצוני, מתוך אילוץ עסקי או על מנת להפיק מהמהלך תועלות כמו הפחתת עלויות, הפקת מוצרים באיכות גבוהה או השגת חדשנות בשירות. כאשר שירותי מיקור חוץ יוצאים מחוץ לגבולות המדינה ומתנהלים על ידי חברות במדינות אחרות, תהליך ה-Outsourcing מקבל את הכינוי Offshoring…

דבר אחד שכל סמנכ"ל כספים צריך לדעת על סיכוני IT

דבר אחד שכל סמנכ"ל כספים צריך לדעת על סיכוני IT

אמון הוא דבר חשוב מאוד בעסקים. כל משרה ניהולית דורשת מועמדים שהם מצוינים בעבודה שלהם ויודעים להעריך את הביצועים של העובדים שלהם לאורך זמן מול מדדי ביצוע מרכזיים. למנהלים יש בדרך-כלל הבנה בסיסית של תפקידי העובדים שלהם. עם זאת, עבור אנשי מקצוע בתחום הפיננסי שמנהלים אנשי IT (טכנולוגיית מידע) זה יכול להיות מאתגר. כיצד אנשי…

שלוש דרכים להגברת זרימת שרשרת האספקה עם PLM ו – ERP

שלוש דרכים להגברת זרימת שרשרת האספקה עם PLM ו – ERP

אנחנו חיים בתרבות שפועלת לפי דרישה. הצרכנים רוצים לקבל מוצרי הלבשה והנעלה על סף ביתם בהינף עין. ואם זה לא מספיק, הם גם רוצים שזה יהיה באיכות טובה ובמחיר הטוב ביותר. בעידן של "אני רוצה את זה אתמול", להישאר על חוד החנית של תעשיית האופנה הוא אתגר קשוח. אם כך, איך מותגי אופנה וקמעונאים מצליחים…

5 המגמות המרכזיות במיקור חוץ של תהליכים עסקיים לשנת 2019

5 המגמות המרכזיות במיקור חוץ של תהליכים עסקיים לשנת 2019

הצורך לאזן בין הצרכים הדוחקים של היום יום לבין תכנון לעתיד כרוך בדילמות בלתי פוסקות.  די ברור שהבינה המלאכותית (AI) וטכנולוגיית RPA ‏(Robotic Processing Automation) לא ייעלמו בקרוב אבל האם 2019 היא השנה שבה כולם יאמצו את טכנולוגיות אלה במוקדי הקונטקט סנטר?  האם הסיבה היחידה לבצע מיקור חוץ לשירותי הקול סנטר היא הפחתת עלויות?  האם…

מתי הכי נכון לעשות מיקור חוץ?

מתי הכי נכון לעשות מיקור חוץ?

בעידן התחרותיות הגוברת, כשהתקדמות הטכנולוגיה מאפשרת יצירת מוצרים גדולים לחברות קטנות רבות, היבט אחד עושה את ההבדל הגדול ביותר: שירות לקוחות. זוהי תוצאה של השינוי הדיגיטלי. כמעט כל החברות מתחייבות להישאר תחרותיות, ולכן מנהלי הכספים ומנכ"לים דירגו את שירות הלקוחות בעדיפות גבוהה. מנהלים נמצאים תחת לחץ כדי לאזן עלויות ולדאוג לצמיחה, אשר דורשת עמידה בביקוש הלקוחות,…

3 מרכיבים חיוניים לחוויית לקוח מוצלחת

3 מרכיבים חיוניים לחוויית לקוח מוצלחת

חווית הלקוח עברה כמה וכמה שינויים כואבים במשך השנים. בין הטלוויזיה, הפייסבוק, הטוויטר, האתרים האורגניים, האפליקציות לנייד, הטלפון והדואר האלקטרוני, הלקוח צריך ללהטט כדי לעקוב אחרי לפחות שמונה ערוצים שונים. איכות החוויה שהאינטרנט מציע הפכה את הלקוחות לבררנים מאוד וסביר להניח שכל זה מפעיל לחץ ישירות על מבנה הארגון שלכם ועל התהליכים שלו, במיוחד מאחר…

7 כישורים הכרחיים במיקור חוץ מודרני

7 כישורים הכרחיים במיקור חוץ מודרני

  חברות רבות אשר מחליטות להשתמש בשירותים של מיקור חוץ מחפשות ביצועים גבוהים במוקדים הטלפוניים כדי לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלהן. לעומתן, מספר ספקי מיקור חוץ מעדיפים להמשיך לתת את שירות הלקוחות המסורתי. סוכנויות מסוימות החליטו להרים את הכפפה ולחדש את המוקדים הטלפוניים שלהם, כדי להפוך לשותפים עסקיים אסטרטגיים של הלקוחות שלהם. הסטנדרטים…

אימון שירות לקוחות הוא השקעה משתלמת

אימון שירות לקוחות הוא השקעה משתלמת

  ייתכן שכבר שמעתם את האמרה "שירות לקוחות אינו עולה כסף, אלא מכניס כסף".  חברות עדכניות יודעות להעריך את הוצאות הזמן והכסף כדי להכשיר את העובדים שלהם במתן שירות טוב ללקוחות. אחת מהחברות הזו היא סטארבקס (Starbucks). לפני מספר שנים, סטארבקס סגרה 7,000 חנויות שלה בצפון אמריקה לשלוש שעות. למה? כי המנכ"ל, הווארד שולץ, רצה…

7 הבעיות הנפוצות ביותר במוקדים טלפונים

7 הבעיות הנפוצות ביותר במוקדים טלפונים

סמנכ"לים ומנהלי מערכות מידע רבים מחפשים פתרונות חסכוניים ויעילים עבור האתגרים העסקיים הגדולים ביותר איתם הם מתמודדים. כאשר חברה משתמשת בשירותיו של ספק מיקור חוץ, היא חייבת לפתח איתו מערכת יחסים המאפשרת לו לפקח בצורה חלקה על משימות היום-יום באותה רמה של מומחיות ואיכות של הצוותים הפנימיים שלה. ספקי מיקור חוץ משתפים פעולה עם חברות…

האצת המוצרים על-ידי שימוש במערכות PLM (ניהול מחזור חיי מוצר)

האצת המוצרים על-ידי שימוש במערכות PLM (ניהול מחזור חיי מוצר)

  בחודש יוני 2017 מגזין "Apparel" פרסם את הסקר השנתי  ה-12 המשותף לו ולחברת "גרטנר". הסקר בודק את ניהול מחזור חיי המוצר (PLM) של תעשיית הביגוד. לפי התוצאות, התעשייה מאמצת טכנולוגיות דיגיטליות כדי לשלב מספר היבטים עסקיים. עם זאת, יש עדיין צורך לשלב הרבה יותר מידע על המוצר. פירוש הדבר, שהמידע אינו משותף בזמן אמת…