מהתקשורת

8 דאגות הסייבר הגדולות ביותר של המנמ"ר, מאת עודד שפירא, מנכ"ל CGS – אוגוסט 2017, Israel Defense

10 העקרונות של שירות לקוחות מודרני– אוגוסט 2017, telecomnews

CGS ישראל מדווחת על גידול בשירותי התמיכה הטכנית במיקור חוץ ברוסית – יולי 2017, ITNEWS

ראיון עם עודד שפירא, מנכ"ל CGS ישראל  – יוני 2017, אנשים ומחשבים

קבלת אות הגיוון ע"ש דב לאוטמן  – בדצמבר 2017 ארגון מעלה והפורום הישראלי לגיוון בתעסוקה העניק לחברת CGS ישראל את אות הגיוון ע"ש דב לאוטמן, על שילוב ופיתוח כלכלי של אוכלוסיות בתת-תעסוקה.

אישיווק השבוע – מנכ"ל CGS עודד שפירא, – נובמבר 2017, All Marketing

כתבה על מפגש בנושא עמידה ביעדי מוקד שהתקיים במשרדי CGS – נובמבר 2017, אנשים ומחשבים

CGS ישראל מדווחת על גידול בשירותי התמיכה הטכנית במיקור חוץ שהיא מספקת – scooper