מה זה טלמיטינג?

מה זה טלמיטינג

רובנו המוחלט נתקל לפחות פעם אחת בחייו במושג "טלמרקטינג", אבל כמה מאיתנו שמעו את המילה "טלמיטינג?" במאמר הבא נסביר מה זה טלמיטינג ונגלה האם יש הבדל בינו לבין טלמרקטינג.

שירות הטלמיטינג (Tele-meeting) נועד לקבוע פגישות עבור עסקים עם לקוחות פוטנציאליים, או עם עסקים אחרים לצורך שיתוף פעולה. בחברות קטנות, בדרך כלל הטלמיטינג מתנהל מתוך החברה עצמה, באחריות של המנכ"ל/ית, מנהל/ת המשרs או שאר העובדים במשרד. אבל בחברות גדולות שיש להן צורך בקביעת פגישות רבות באופן שוטף, אדם אחד בדרך-כלל אינו מסוגל להתמודד עם כמות השיחות הנדרשת ולכן הן נעזרות בשירותי טלמיטינג חיצוניים.

איך טלמיטינג עובד?

נציגים של חברת אאוטסורסינג (Outsourcing) חיצונית מאתרים את מספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי או של בעלי התפקידים בחברות אחרות ומייצגים את החברה בשיחת הטלפון הראשונית, שכל מטרתה לקדם סגירת עסקאות, להציג את השירותים או המוצרים של החברה ולקבוע פגישות מקצועיות.

שירותי הטלמיטינג הניתנים על ידי חברות מיקור חוץ הם פתרון מצוין לחברות גדולות, משום שהן מאפשרות פנייה ממוקדת ורחבה יותר למגוון לקוחות ובכך מגדילות את הסיכויים לחתימת עסקאות ולשיתופי פעולה מוצלחים. נציגי החברות מקבלים את הפרויקט לתקופת זמן מוגדרת, או בלתי מוגדרת ומאפשרים לבעלי התפקידים בחברות עצמן להמשיך בסדר היום הרגיל שלהם מבלי לפגוע בתפקוד שלהם.

בסופו של דבר, זוהי השקעה משתלמת לבעלי עסקים שמבינים שעל מנת ליצור הזדמנויות עסקיות רבות וגדולות, מבלי לפגוע בתפקוד החברה, הם מוכרחים להשקיע בחברה חיצונית ולתת לה לתפוס את המושכות.

ומה ההבדל בין טלמיטינג לטלמרקטינג?

שירות טלמרקטינג, יכול אף הוא להתבצע על-ידי עובדי החברה עצמה, או על ידי חברת מיקור חוץ חיצונית, אבל ההבדל ביניהם הוא שנציגי הטלמרקטינג שואפים לסגירת עסקאות במעמד שיחת הטלפון, דוגמה לכך היא חברות הביטוח שמשתמשות בשירותי מיקור חוץ של נציגים המתקשרים ללקוחות פוטנציאליים ומוכרים להם פוליסות ביטוח במעמד השיחה. בטלמיטינג לעומת זאת, המכירה או סגירת העסקה עצמה מתבצעת על-ידי בעלי התפקידים הרלוונטיים בחברה בפגישות ההמשך, אבל נציגי הטלמיטינג מכינים להם את הקרקע ומציעים להם הזדמנויות מכירה שעשויות לפתוח עבורם דלתות חדשות.

גלו למה אתם פשוט חייבים שירותי מיקור חוץ.